Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

BALINA PARADISE ABU SOMA RESORT

   Soma Bay


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

Hotelul Balina Paradise Abu Soma Bay 4* este situat in statiunea Soma Bay, pe plaja intinsa cu nisip fin. Hotelul va fi complet renovat in 2020 si este ideal pentru familiile cu copii. Distanta pana in orasul Safaga este de 7km, pana in Hurghada Town de 55 km iar pana la Aeroportul International Hurghada, 49 km.

Localizare:
Hotelul Balina Paradise Abu Soma Resort este situat pe plaja intinsa cu nisip fin in statiunea Soma Bay, la 7 km de orasul Safaga si 55 km de Hurghada Town. Distanta pana la aeroport este de 45 km.

Facilitati hotel:
Hotelul are in total 236 de camere, cu vedere la mare si la gradina, renovate complet in anul 2020. In cadrul hotelului, exista internet wireless gratuit in lobby si pe terasa, cu viteza limitata. Wi-Fi de mare viteza si cel din camera sunt contra cost. Plaja privata a hotelului este intinsa, cu nisip fin si cu umbrela si sezlonguri incluse. Hotelul este adaptat persoanelor cu dizabilitati si ofera facilitati pentru turistii cu probleme de mobilitate.

Facilitati camere:
In cadrul hotelului exista camere standard cu vedere la gradina, cu vedere partiala la mare, cu vedere la mare si cu vedere frontala la mare, toate oferind doar paturi twin. Camerele family sunt disponibile doar cu vedere la gradina, iar cele interconectate nu au balcon. In cadrul vilelor se afla 2 camere.Turistii pot beneficia de aparat pentru prepararea cafelei si ceaiului, seif, uscator de par. Minibarul din camera este contra cost.

Facilitati copii:
Pentru oaspetii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani, hotelul pune la dispozitie kids club Dahabeya, mini disco si loc de joaca pentru copii. Piscina pentru copii este incalzita in timpul iernii si este integrata in piscina principala a hotelului.

Spa & Welness:
Hotelul dispune de SPA & Welness center, sauna, jacuzi si masaj, toate contra cost.

Informatii utile:
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare

Conditii de plata:
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare

Conditii de penalizare in caz de anulare:
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie:
Hurghada apartine Republicii Arabe Egipt.Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara).Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic

Detalii viza:
-pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada-Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei-Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta-Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti-cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal:
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante. 

Cerere oferta

Nu ai găsit în magazinul nostru online ceea ce îți dorești? Completează formularul de mai jos și îți vom transmite cea mai bună ofertă conform dorințelor tale.





















Va informam ca atunci cand ne contactati utilizand formularul de cerere de oferta, colectam din partea dvs urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, e-mail, numar de telefon si ip. Daca nu furnizati informatiile obligatorii solicitate in formular, nu-l veti putea trimite, astfel incat nu vom putea primi solicitarea dvs. Prin accesarea butonului TRIMITE CEREREA, va dati acordul sa colectam din partea dvs aceste date cu caracter personal.