COVID-19 Informare anulare zboruri Ryanair
- Zepelin Tour
- /
- 23 martie 2020
COVID-19 Informare anulare zboruri Ryanair
Dragă client,
În săptămâna trecută, răspândirea virusului Covid-19 și restricțiile de călătorie au avut un impact semnificativ și negativ asupra programelor tuturor companiilor aeriene Ryanair Group.
Ryanair se așteaptă ca rezultatul acestor restricții să fie stationarea la sol amajorității flotei de aeronave în întreaga Europă în următoarele 7 - 10 zile. Din acest motiv, dorim să oferim clienților noștri o flexibilitate cât mai mare în raport cu planurile de călătorie programate. Vă oferim acum următoarele opțiuni în legătură cu zborul rezervat.
· Acum puteți reprograma zborul gratuit.
· Taxa de schimbare a zborului va fi zero.
· Va trebui să plătiți doar diferența de tarif.
· Această modificare a datei zborului se va aplica numai pe ruta pe care ați rezervat-o deja.
· Vă rugăm să nu încercați să schimbați o altă dată în aprilie.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat de această criză fără precedent. Securitatea și bunăstarea oamenilor și clienților noștri este prioritatea noastră și lucrăm îndeaproape cu autoritățile statului și vom respecta orice restricții de călătorie impuse și vor continua să respecte toate orientările OMS și EASA pentru combaterea Covid-19.
Toate cele bune,
Serviciu clienți
În săptămâna trecută, răspândirea virusului Covid-19 și restricțiile de călătorie au avut un impact semnificativ și negativ asupra programelor tuturor companiilor aeriene Ryanair Group.
Ryanair se așteaptă ca rezultatul acestor restricții să fie stationarea la sol amajorității flotei de aeronave în întreaga Europă în următoarele 7 - 10 zile. Din acest motiv, dorim să oferim clienților noștri o flexibilitate cât mai mare în raport cu planurile de călătorie programate. Vă oferim acum următoarele opțiuni în legătură cu zborul rezervat.
· Acum puteți reprograma zborul gratuit.
· Taxa de schimbare a zborului va fi zero.
· Va trebui să plătiți doar diferența de tarif.
· Această modificare a datei zborului se va aplica numai pe ruta pe care ați rezervat-o deja.
· Vă rugăm să nu încercați să schimbați o altă dată în aprilie.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat de această criză fără precedent. Securitatea și bunăstarea oamenilor și clienților noștri este prioritatea noastră și lucrăm îndeaproape cu autoritățile statului și vom respecta orice restricții de călătorie impuse și vor continua să respecte toate orientările OMS și EASA pentru combaterea Covid-19.
Toate cele bune,
Serviciu clienți
SOURCE AND TAGS