COVID 19- Amanare Termen de Plata Turoperator Fibula




Actualizare 29.04.2020

PLAN DE MASURI CRIZA COVID19 - la data 29.04.2020

 
Dragi parteneri,
 
Fibula Air Travel este alaturi de clienti si de parteneri de mai bine de 25 ani de activitate si, cu siguranta, tot impreuna vom trece peste aceste momente grele!
Ne aflam intr-o criza fara precedent pentru industria noastra si nu numai, unde lipsesc cu desavarsire deciziile de sprijin din partea autoritatilor statului.
In conditiile in care ne aflam intr-o perioada prelungita a starii de urgenta pe teritoriul Romaniei si pe alte destinatii turistice ca urmare a pandemiei de COVID19, Fibula Air Travel intelege ca cel mai important pentru noi toti este SANATATEA!

Fibula Air Travel tine cont de siguranta calatorilor si totodata de increderea voastra, iar prin resursele proprii vine in sprijinul clientilor si agentiilor partenere revanzatoare cu precizarile de mai jos:
 
  1. Pentru rezervari cu plecare in perioada 15.03.2020 - 31.05.2020, aferenta starii de urgenta si imediat urmatoare acesteia, propunem urmatoarele solutii si variante:
 
  1. Tinand cont ca aceste rezervari au avut/vor avea plecare in timpul perioadei starii de urgenta instituita de statul roman, Fibula Air Travel  suspenda cursele/sejururile catre toate destinatiile si RAMBURSEAZA INTEGRAL sumele incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, in termen de 14 zile de la completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.
 
  1. In situatia in care clientii doresc reprogramarea unei noi vacante, Fibula Air Travel ofera posibilitatea alocarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, sub forma de unui CREDIT DE VACANTA, FARA TAXA SUPLIMENTARA* si FARA A AFECTA COMISIONUL AGENTIEI PARTENERE REVANZATOARE, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul

    Creditul de vacanta se poate folosi pana la data de 31.12.2021, pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.

  2.  
  3. *Ulterior primirii creditului de vacanta de la pct 1 litera “b” de catre client, Fibula Air Travel ofera acestuia si posibilitatea rambursarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, prin semnarea unui nou acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul
 
  1. Pentru rezervari cu plecare in perioada 01.06.2020- 01.11.2020, anulate pana la data prezentului comunicat conform contractului si care au respectat procedurile impuse de Fibula Air Travel, propunem urmatoarea solutie:
  2. Fibula Air Travel va oferi RAMBURSAREA sumelor rezultate in urma anularii, incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, in termen de 14 zile de la completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.
     
  1. Pentru rezervari active cu plecare dupa 01.06.2020 propunem urmatoarele solutii si variante:
  1. In situatia in care clientii doresc reprogramarea unei noi vacante, Fibula Air Travel  ofera posibilitatea alocarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, sub forma de unui CREDIT DE VACANTA,  FARA TAXA SUPLIMENTARA si FARA A AFECTA COMISIONUL AGENTIEI PARTENERE REVANZATOARE, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.

    Creditul de vacanta se poate folosi pana la data de 31.12.2021, inclusiv pentru produse din     sezonul 2021 a produselor turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.
 
  1. In situatia in care clientii vor dori sa pastreze si sa securizeze rezervarile active, Fibula Air Travel prelungeste termenul de plata de la 31.03.2020 (transa a 2a) pana la 08.05.2020.
 
  1. In situatia in care clientii doresc anularea rezervarilor, Fibula Air Travel ofera posibilitatea RAMBURSARII  sumelor incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, CU TAXA DE PENALIZARE CONFORM CONTRACTULUI, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenera revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul 

    Restituirea sumelor pentru rezervarile cu plecare in aceasta perioada (01.06.2020-01.11.2020) se va realiza in termen de 14 zile lucratoare de la data restituirii acestora de catre furnizori sau chiar mai devreme de acest termen si anume, pana la momentul cand Fibula Air Travel va gasi solutii prin resurse proprii pentru rambursarea acestor sume.
 
  1. Conditii aplicare masuri :
 
  1. Nu se ofera posiblitatea aplicarii masurilor de mai sus de la pct 1, pct 2 si pct 3 pentru rezervarile care NU AU ACHITATE sumele cu scadenta de pana la 29.02.2020.
 
  1. Creditul de vacanta se poate folosi doar de catre semnatarul contractului din rezervarile pentru care se ofera acest credit, doar prin agentia partenera revanzatoare, pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.
 
  1. Creditul de vacanta din prezentul comunicat se poate folosi pana la data de 31.12.2021 pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel, mai putin pentru bilete de avion IATA.
 
  1. Agentiile partenere revanzatoare sunt rugate sa poarte discutii cu clientii cat mai curand posibil. Termenul de semnare a documentelor privind masurile Fibula Air Travel din prezentul comunicat este de 08.05.2020 – ora 17:00. Ulterior acestui termen, pentru rezervarile ramase active, se vor aplica conditiile contractuale existente si cele care se vor transmite in informarile oficiale Fibula Air Travel.
  1. Conform contractului Fibula Air Travel, agentia partenera revanzatoare se obliga sa transmita clientilor toate optiunile din prezentul comunicat.
  1. Fibula Air Travel va rambursa sumele catre agentia partenera revanzatoare prin banca stabilita de Fibula Air Travel. Daca agentia partenera revanzatoare va solicita o alta banca pentru suma de ramburs, clientul sau agentia revanzatoare vor trebui sa suporte eventualele comisioane bancare suplimentare.
  1. Documentele completate si semnate se vor transmite de catre agentia partenera revanzatoare pe de e-mail.

    Ulterior acestui pas, agentul Fibula Air Travel va verifica corectitudinea datelor din documentele transmise si va prelua corespondenta cu agentia partenera revanzatoare prin e-mail sau telefonic pentru finalizarea documentelor intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel).
 
 
Nota: 
** Conform contractului de mandat, agentia organizatoare Fibula Air Travel este responsabila pentru organizarea si buna desfasurare a pachetelor turistice catre persoanele fizice, iar agentia revanzatoare este responsabila cu achitarea sumelor catre organizatorul Fibula Air Travel in termen de 24 ore de la incasarea sumelor de la clienti.
 
**Fibula Air Travel va afisa solutiile din prezentul comunicat pe toate canalele de comunicare.
 
Pentru alte detalii sau nelamuriri va stam la dispozitie cu urmatoarele date de contact:
http://www.fibula.ro/ro/pages/contact

Va multumim!
 
Echipa Fibula Air Travel




Actualizare 20.03.2020

Dragi parteneri,

Asa cum deja cu totii stim, din pacate, ne aflam intr-o perioada mai grea decat in fata unui "razboi “, acolo unde  sunt definiti "termenii si ïnamicul”. In prezent, traim momente fara precedent, cu situatii imprevizibile, iar atat voi cat si noi suntem pusi in fata unor decizii foarte greu de luat vis-a-vis de clienti si nu numai.

In primul rand, ne pare rau ca impreuna trecem printr-o perioada neplacuta si nedorita de nimeni!  Fibula Air Travel este alaturi de voi ca si partener, de mai bine de 25 ani de activitate si cu siguranta, tot impreuna, vom trece peste aceste momente grele pentru industria noastra, luand decizii pas cu pas corelate cu evenimentele in curs.

Fibula Air Travel face tot posibilul cu resursele proprii si cu suportul vostru sa obtina cele mai bune conditii pentru clienti si implicit pentru Dumneavoastra.

Prin urmare, Fibula Air Travel a luat decizia ca termenul de plata cu scadenta la 31.03.2020, sa fie prelungit pana la data de 01.05.2020 (valabil pentru pachetele charter din toate orasele - plecari sezon vara 2020).

Pentru a veni in intampinarea Dumneavoastra cu anumite clarificari, va transmitem mai jos urmatoarele:

* Prelungirea termenului de plata la 01.05.2020 se face strict pentru facturi cu scadenta 31.03.2020;

* Facturile ale caror termene scadente inainte de 31.03.2020 (exemplu: 29.02.2020), trebuie achitate conform scadentei si sunt supuse conditiilor contractuale;

Avand in vedere ca in acest moment, piata turistica se raporteaza la noua legislatie OG 2/ 2018 , mentionam ca Fibula Air Travel foloseste contractul de mandat cu reprezentare catre toti revanzatorii din piata si ca agentie organizatoare este responsabila fata de clientul final. 

Va multumim!

SOURCE AND TAGS