Bulgaria- Miramar Obzor - de ce ne-a impresionat




Hotel Miramar - multe hoteluri am vizitat la inceputul sezonului in Bulgaria, dar daca ar fi sa numim unul care a implementat cu cel mai mare simt de raspundere toate masurile COVID, Miramar ar fi acela.

Si telefonul primit astazi (02.07.2020) de la turisti care ne anuntat a ca "nu ne vine sa credem cat de bine organizati sunt aici" (adica la Miramar) si "mii de multumiri pentru ca ni l-ati recomandat" ne face inca o data sa apreciem si sa ii felicitam pentru tot efortul pe care il fac in perioada acesta.


Dar iata si ce ne-a impresionat (si) pe noi. 


Nr 1: Ne-au tinut la poarta. 

Si nu, nu ne-am suparat. Intrucat nu aveam cazare in hotel, nu am putut prezenta un voucher si paznicul nu a fost impresionat de mailul care ne confirma intalnirea cu Gabriela, asistent manager la Miramar. A anuntat la receptie, a venit si ne-a intampinat si numai asa am putut intra. Nu intra nimeni din afara in hotel. Prima bila alba :)






Nr 2. Dezinfectantul de la intrare in hotel

Unele sunt mai bune, unele sunt mai "lipicioase". La Miramar .. catifeleaza mainile, miros bine si te dezinfectezi de drag. 
"Mama, ce fain e asta", a exclamat Ana, care le-a testat pe toate. 

Desigur, au si informatii despre regulile standard de igiena.






Nr 3. Pastrarea distantei

  • la receptie sunt demarcate clar spatii  de 1.5 m si sunt respectate. 
  • liftul poate fi folosit de 1 o singura persoana sau de o familie; Am urcat pe scari, nu au facut nicio exceptie.
  • umbrelele la plaja sunt aranjate in sah la 6m una fata de cealalta
  • umbrelele la piscina sunt distantate ( hotelul va avea grad de ocupare probabil maxim 50-60%, nu vor fi probleme cu pastrarea distantei sociale nici in sezon)
  • mesele in restaurant si la terasa sunt distantate 



Nr 4.  Camerere - Curatenie impecabila; aici nu s-a schimbat nimic, niciodata nu au fost probleme de curatenie la Miramar.

  • curatetie se face, ca de obicei, zilnic si numai in absenta turistilor
  • toate obiectele neesentiale au fost inlaturate din camera
  • paharele au fost inlocuite cu pahere de unica folosinta 
  • exista dezinfectant in camera 





Nr 5: In restaurant - mancare multa, buna si varianta; comanzi de la bufet si personalul aduce la masa comanda 


  • mancare multa, buna si varianta ca de obicei
  • comanzi de la bufet si personalul aduce la masa comanda
  • se dezinfecteaza mesele si scaunele
  • dezinfectant la intrare 
  • sunt marcate circuite pentru intrare iesire din restaurant
  • este instalat plexiglas in fata bufetului 






Nr 5: Plaja si piscina 
  • sunt dezinfectate sezlongurile si umbrelele
  • se pastreaza distanta de 6 m intre umbrele; plaja este oricum suficient de mare pentru toti




Nr 6 - Miciile detalii care fac diferenta


  • baile curate si faptul ca sunt dezinfectate la fiecare  60 min 
  • au tinut sa ne arate cosurile de gunoi dedicate pentru masti si manusi purtate de personal









Toate hotelurile au implementat cam aceleasi masuri. Modul in care sunt respectate insa depinde foarte mult si de personal si de clienti, iar la Miramar Obzor cuvantul cheie este #siguranta. 







SOURCE AND TAGS